שוקולד השחר

לקידום מהדורת הסמיילי החדשה של השחר העולה, יצאנו במהלך משפיענים באינסטגרם ובטיקטוק!

תחת האסטרטגיה העליזה והכיפית של המהדורה - יצרנו קמפיין חדשני תוך שימוש בפילטר הסמיילי, הפקת סאונד ואתגר מקוריים לטיקטוק ומתן דגש על חווית הצריכה של המוצר בפרונט

הקמפיין עורר מעורבות גבוהה בקרב הגולשים והגיע למספר אורגני של מעל 800 משתתפים שעלו תחת הסאונד המקורי לקמפיין! בנוסף, בתוך מספר ימים חצה הקמפיין את רף חצי מיליון צפיות 

Developed by Digiproduct - Digital Solutions LTD